Kako otvoriti web shop? Želite internet prodavnicu (Veb Šop)? Pravimo online prodavnice sa svime šta zahteva prodaja na internetu.

PCO21 web dizajn izrađuje web sajtove za online prodaju sa kojima dobijate sve šta Vam je potrebno za lako poslovanje i prodaju preko interneta. Neke korisne savete i iskustva možete pogledati na našoj web stranici Web dizajn Novi Sad PC021.

Kako otvoriti web shop

Kako do web shopa? Lako! Evo ovako:

Javite nam se da se dogovorimo!

Dobijate sve šta vam je potrebno za web shop!

Komplet usluga čine:

  • Registracija domena i Web hosting za vaš web shop
  • Izrada web shop-a i Tehničko održavanje sajta
  • Briga o bezbednosti, brzini i funkcioalnosti sajta
  • Održavanje sadržaja web sajta 2h mesečno

Dodatne usluge koje možemo pružiti:

  • SEO optimizacija sadržaja sajta (on-page SEO)
  • Pozicioniranje sajta u rezultatima pretrage
  • Marketing, Google i Facebook reklame kampanje
  • Analiziranje stanja i primena mera za razvoj sajta

Saveti i pomoć na našim sajtovima:

Pošaljite nam Zahtev i cenovni okvir koji Vam odgovara. Mi znamo kako otvoriti web shop. Vi znate kakav web shop želite!
Pogledajte našu ponudu Predlozi za sajt, ili dostavite nekoliko linkova sajtova sa interneta koji Vam se posebno dopadaju.

Kako otvoriti web shop u 7 koraka?

Korak 1. Pronađite domen koji vam najviše odgovara

Domen web sajta za web shop je važan element u procesu izrade online prodavnice. Pažljivo odredite naziv domena i ekstenziju (.com, .rs, .net, .org, .biz, .info …) pa proverite da li je slobodan. Možete i da potražite odgovarajući domen između onih koji su trenutno dostupni.

1.1. Ime novog domena definišite na sledeći način:

  • Ako želite da brendirate firmu, onda gledajte da domen sadrži naziv firme.
  • Ukoliko težište stavljate na delatnost i ponudu, u domen stavite ključnu reč ili frazu.

1.2. Prednosti i nedostaci navedenih načina definisanja domena:

  • Brendiranje firme je teže ako u domenu sajta nema njenog imena.
  • Naziv firme u domenu sajta ne donosi automatski prednost u pretragama na internetu.
  • Ključna reč u nazivu domena poboljšava poziciju web stranice u rezultatima pretrage.
  • Nedostatak ključne reči u domenu otežava pronalaženje web strane na internetu.
  • SEO optimizacija za pretraživače je rešenje, ali je složenija i dugotrajnija nego obično.
  • Kombinacija ključne reči i naziva firme u domenu je najbolja opcija pod uslovom da naziv domena
    ne bude suviše dugačak ili težak za korišćenje.

Korak 2. Zakupite hosting

Ako Vas zanima kako otvoriti web shop, želite li da znate i gde da zakupite web hosting?

Zakup hostinga (smeštaj web sajta) nudimo po vrlo povoljnim uslovima. Za web shop potreban Vam je pouzdan hosting.

PC021 web dizajn KONTAKT : U istu cenu ide izrada web shop-a, registracija domena i hosting za prvu godinu rada.

Korak 3. Informišite se šta dobar web shop treba da sadrži

Korisnička strana web shop-a je najčešće pristupna strana (landing page), jer najveći broj posetilaca prvo stiže na nju.

Korisnička strana najčešće sadrži:

  • Web dizajn usklađen sa proizvodima i uslugama u ponudi.
  • Opciju za registraciju korisnika i administracije korisničkog naloga.
  • Laku kategorizaciju, izmenu ili brisanje artikala i efikasnu pretragu.
  • Kataloge, slike, opise artikala ili usluga, sortiranje po nazivu, datumu, ceni …
  • Komunikaciju sa korisnicima i formu za kontakt uz svaki proizvod ili uslugu.
  • Akcije, najnovije i najpopularnije proizvode, newsletter i blog za informisanje.
  • Virtualnu korpu za narudžbe i kupovinu, listu želja, automatsko fakturisanje.
  • Opciju za ocenjivanje, komentare i mišljenja o proizvodu i kvalitetu usluge.
  • Integraciju sa društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Google+ i dr.
  • Višejezičnost, statistike po elementima poslovanja, bezbednost transakcija.

Korak 4. Proverite bezbednost po sledećim parametrima:

  • Primenjuje se SSL sigurnosni protokol i podaci nisu dostupni neovlašćenim licima.
  • Informacije su uvek (i samo) dostupne ovlašćenim licima.
  • Transakcije su zaštićene od presretanja i podaci ostaju nepromenljivi tokom prenosa.
  • Informacije se enkriptuju a dekripciju mogu da vrše samo autorizovana lica.

Korak 5. Zahtevajte najsavremeniji CMS

CMS (content management system) je sistem za administriranje baziran na PHP i MySQL.
Preko CMS jednostavno upravljate online prodavnicom i celim web sajtom.

CMS ima sledeće karakteristike i mogućnosti:

  • Programiranje, modifikovanje i podešavanje po zahtevu naručioca
  • Jednostavna izrada lager liste i neograničen unos artikala.
  • Neograničen broj kategorija i podkategorija, stranica i članaka.
  • Efikasno postavljanje akcija i banera, lak unos i pregledan prikaz novosti
  • Kontrola naloga korisnika i lako održavanje web shop sajta.
  • Statistika poseta, prodaje, naplata i drugih zbivanja na web shop sajtu.
  • Automatsko generisanje faktura, automatsko slanje newsletter emaila itd.

Korak 6. Zakažite izradu

Da li razmišljate o otvaranju vlastite internet prodavnice? Da li se pitate kako otvoriti web shop?
Ako ste zainteresovani ili ste već doneli odluku, dostavite nam:

  1. Zahtev za našu ponudu.
  2. Uputstva i primere kako želite da vaš web shop izgleda i funkcioniše.
  3. Cenovni okvir koji je za Vas prihvatljiv.

Korak 7. Krenite sa promocijom svoje online prodavnice

Pošto je internet prodavnica (web shop) otvorena, potrebno je krenuti sa privlačenjem
posetilaca koji će stizati u Vašu web prodavnicu i postati njeni korisnici.

SAVET :
Usmerite se na oglašavanje delatnosti, predstavljanje web shop-a, promociju i izgradnju brenda.

7.1. Besplatno i plaćeno oglašavanje:

  • Besplatno oglašavanja je na pr. deljenje sadržaja web shop-a preko društvenih mreža.
  • Plaćeno oglašavanje podrazumeva da plaćate pretraživačima ili specijalizovanim servisima
    da Vaš web shop u vidu oglasa u pretrazi naplaćuju po kliku.

VAŽNO: Korak 7. je faza u kojoj uporno i smišljeno svoju ponudu uključujete na online tržište.

PREPORUKA:

  • Pratite sugestije korisnika, uvažavajte ih i razmišljajte kao oni – to je ključ uspeha!
  • Obraćajte se vašim korisnicima putem e-mail, SMS porukama itd. i promovišite vaše akcije.
  • Objavljujte popuste, ponude, novosti na društvenim mrežama koje Vam odgovaraju.
  • Razmotrite dodavanje “live chat” na prodavnicu kao korisnički servis.

Tema: Kako otvoriti web shop?
STATISTIKA:
31% online kupaca iz SAD-a i Velike Britanije izjavili su da su šanse da nešto kupe
znatno veće posle LiveChat-a sa nekim od zaposlenih u web shop-u.

ZAKLJUČAK:

  1. Videli smo kako otvoriti web shop u 7 koraka. Vaša internet prodavnica spremna je da radi za Vas.
  2. Potencijalni kupci će Vas pronaći i kupiti šta su tražili, a ponešto i neplanirano ako im se dopadne.
  3. Oni će drugim ljudima prenositi svoja iskustva i informacije o Vašoj e-prodavnici.
  4. Krug posetilaca, potencijalnih klijenata i vernih kupaca će se širiti, a Vaš web shop višestruko isplatiti.
Share This